Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8062
Назва: Особливості клінічногомислення студентів-іноземців при вивченні одонтопатології
Інші назви: Особенности клинического мышления студентов -иностранцев при изучении одонтопатологии
Peculiarities of clinical thinking students - foreigners at studing of odontopatology
Автори: Ковальов, Євген Вікторович
Марченко, Ірина Ярославівна
Шундрик, Марина Аркадіївна
Назаренко, Зоряна Юріївна
Ляшенко, Лілія Іванівна
Ковалев, Евгений Викторович
Марченко, Ирина Ярославовна
Шундрик, Марина Аркадьевна
Назаренко, Зоряна Юрьевна
Ляшенко, Лилия Ивановна
Kovaliov, Ye. V.
Marchenko, I. Y.
Shundrik, M. A.
Nazarenko, Z. Y.
Lyashenko, L. I.
Ключові слова: клінічне мислення
вивчення одонтопатологіі
когнітивні стилі
клиническое мышление
изучение одонтопатологии
когнитивные стили
clinical thinking
learning odontopatology
cognitive style
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Особливості клінічногомислення студентів-іноземців при вивченні одонтопатології / Є. В. Ковальов, І. Я. Марченко, М. А. Шундрик [та ін.] // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2(37). – С. 93–95.
Короткий огляд (реферат): Обговорюється питання складності формування і розвитку клінічного мислення студентів - іноземців, пов'язаний з певними чинниками: недосконалим володінням мовою, складністю у спілкуванні з пацієнтами, обмеженим часом, який відводиться на діагностику та лікування хворого на амбулаторному прийомі. Рекомендується індивідуальний підхід кожного викладача медичного вузу до студентам іноземцям з урахуванням їх когнітивних стилів, що забезпечить формування клінічного мислення майбутніх лікарів і підвищення якості підготовки фахівців-стоматологів; Обсуждается вопрос сложности формирования и развития клинического мышления студентов - иностранцев, связаный с определенными факторами: несовершенным владением языком, сложностью в общении с пациентами, ограниченным временем, которое отводится на диагностику и лечение больного на амбулаторном приеме. Рекомендуется индивидуальный подход каждого преподавателя медицинского вуза к студентам-иностранцам с учетом их когнитивных стилей, что обеспечит формирование клинического мышления будущих врачей и повышения качества подготовки специалистов-стоматологов; Discusses the complexity of the formation and development of clinical thinking students - foreigners, subject to certain factors: poor language skills, difficulty in communicating with patients, the limited time that is given to the diagnosis and treatment of the patient in the polyclinic reception. Recommended individual approach of each Medical University teacher to foreign students taking into account cognitive styles that will secure the future of clinical thinking of physicians and improve the quality of dentists training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8062
ISSN: 2079-8334
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Okm.pdf130,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.