Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8090
Назва: Інноваційні методи викладання пропедевтики терапевтичної стоматології англомовним студентам
Інші назви: Инновационные методыпреподавания пропедевтики терапевтической стоматологии англоязычным студентам
Inovative methods of teaching of propedeutic of therapeutic stomatology to the englishspeaking students
Автори: Ковальов, Євген Вікторович
Марченко, Ірина Ярославівна
Ляшенко, Лілія Іванівна
Лобач, Лариса Миколаївна
Браїлко, Наталія Миколаївна
Ковалев, Евгений Викторович
Марченко, Ирина Ярославовна
Ляшенко, Лилия Ивановна
Лобач, Лариса Николаевна
Браилко, Наталья Николаевна
Kovaliov, Ye. V.
Marchenko, I. Y.
Lyashenko, L. I.
Lobach, L. N.
Brailko, N. N.
Ключові слова: активне навчання
підготовка спеціалістів
активное обучение
подготовка специалистов
active teaching
training specialists
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Інноваційні методи викладання пропедевтики терапевтичної стоматології англомовним студентам / Є. В. Ковальов, І. Я. Марченко, Л. І. Ляшенко [та ін.] // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 (37). – С. 90–93.
Короткий огляд (реферат): У Статті розглянуті сучасні погляди на методи та форми активного навчання та підготовку спеціалістів. Виділені структурні складові активних методів навчання, побудованих на взаємодії теорії та практики. На прикладі кафедри пропедевтики терапевтичної стоматології ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» продемонстровано позитивний досвід застосування активних методів викладання англомовним студентам при вивченні дисципліні «Пропедевтика терапевтичної стоматології»; В статье рассмотрены современные взгляды на методы и формы активного обучения и подготовку специалистов. Выделены структурные составы активных методов обучения, построенных на взаимодействии теории и практики. На примере кафедры пропедевтики терапевтической стоматологии ВДНЗУ «Украинская медицинская стоматологическая академия», продемонстрирован положительный опыт применения активных методов преподавание англоязычным студентам при изучении дисциплины «Пропедевтика терапевтической стоматологии»; Modern views on the methods and forms of the active teaching and preparation of specialists are considered. The structural constituents of active methods of teaching, built on cooperation of theory and practice are selected. On the example of department of рropedeutic of therapeutic stomatology of the HPEI in Ukraine «Ukrainian Medical Stomatological Academy» positive experienceof application of active methods of teaching with the Englishspeaking students at the study of discipline of «Propedeutic of therapeutic stomatology» is shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8090
ISSN: 2079-8334
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Imv.pdf156,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.